poniedziałek, 31 marca 2014

Rozdział 33 - Secret

-Hohoho Zayn! Ale ty masz lekki sen. Jak nie ty... - mruknęłam śmiejąc się trochę nerwowo. Usiadłam na nim okrakiem.
-Angel. Nie grzeb mi łaskawie w telefonie. Okej? - jego tęczówki były trochę wkurzone.
-Gdzie byłeś? - Położył dłonie na moich odsłoniętych udach.
-Nie ważne - mruknął. Zmrużyłam oczy.
-Zayn. Jeżeli mam ci ufać musisz być ze mną szczery - odparłam patrząc mu w oczy.
-Nie ufasz mi? - otworzyłam usta ale nie uciekły z nich żadne słowa - Nie? - powtórzył pytanie.
-Po prostu... boję się że coś przede mną ukrywasz.. - szepnęłam i spuściłam wzrok. Podniósł się na łokciu i cmoknął mnie w nos.
-Nie bój się Malutka.
Położyłam się na swoim miejscu i odwróciłam do niego plecami. Przytulił się do mnie i zasnął. A ja nie mogłam. Kłamie. On ciągle kłamie.

Wstałam rano szukając ciała obok siebie ale nic. Fuknęłam i wyszłam z sypialni. Wkurzony głos Malik'a rozniósł się po domu.
-Co? No chyba cię pogięło! - przerwa. Chyba rozmawia z kimś przez telefon - Obiecałaś że nie będziesz mi się wtrącać w życie! Nie mogę kolejny raz przyjechać!
Weszłam do kuchni i spojrzałam jak chodzi po pomieszczeniu. Usiadłam na blacie a on chyba nadal nie zauważył że tu jestem.
-Dobra. Ale to ostatni raz! ... Wiem.
Spojrzał na mnie i szybko się rozłączył.
-Wstałaś już?
-Jak się tak drzesz to spać nie można - mruknęłam rozglądając się po kuchni.
-Muszę.. wyjść - odparł stając na przeciw mnie, położył dłonie po moich obu stronach na wysokości ud. Zmrużyłam oczy i położyłam dłonie na karku.
-Gdzie jedziesz? - nie chciał odpowiedzieć. Widziałam po jego oczach - Powiedziałeś wczoraj że mnie nie okłamiesz..
-Wiem Malutka. Nie wrócę tak późno jak wczoraj - cmoknął mnie szybko i wyszedł zabierając kurtkę. Wciągnęłam na siebie pierwsze lepsze dżinsy i wsiadłam do drugiego samochodu. Odjechał dwie minuty wcześniej. Jechałam jego śladem. SMS. Cholera. Nie. Nie ma mowy, nie patrze. W polu widzenia majaczył mi samochód Zazy. Po pół godzinie jazdy zatrzymał się pod jakimś domem. Patrzyłam jak wysiada i wchodzi do tego domu. Kolejna wiadomość. Ugh! Spojrzałam na wyświetlacz. Otworzyłam SMSa.

" Wyjdź i zobacz. Wiem że jesteś ciekawa co tam robi.
-P "

Nie. Nie wyjdę. Nie dam satysfakcji P. Zerkałam wciąż na biały dom. Zaczęła we mnie jarzyć się ta pokusa żeby wyjść z samochodu. NIE. Zacisnęłam dłonie na kierownicy. Bujałam się w tył i w przód. Jęknęłam i zamiast wysiąść podjechałam bardziej pod dom. Zajrzałam w okno. Ujrzałam czuprynę Malik'a i jakąś kobietę która trzymała na rękach małą dziewczynkę. No tak w sumie nie małą. Wyglądała na kilka lat. 

" Słodka, prawda? I taka do niego podobna.. 
-P "

Wciągnęłam głośno powietrze. Stwierdzam że chodziło P o tą małą dziewczynkę. Podobna? Nie wiem, nie widzę. Zatrzymałam się by przyjrzeć dziewczynce. Oparłam się o kierownice i rozległ się ogłuszający dźwięk klaksonu. Kurwa! Twarze w domu obróciły się w moją stronę. Moje oczy spotkały się z miodowymi Zayn'a. Nerwowym ruchem odgarnęłam włosy z twarzy i wcisnęłam pedał gazu. Dużo szybciej niż odjechałam, zajechałam pod dom Malik'a. Oddychając ciężko usiadłam na podłodze w przedpokoju. Usiadła obok mnie Chloe. 
-Co ty taka.. zdenerwowana? - złapała mnie za rękę. 
-Ja.. 
Kolejna wiadomość. No rzesz! 

" Wypada raczej wyjaśnić siostrze to że śledziłaś swojego chłopaka, hmm?
-P "

Skąd P to wszystko wie? Jest jak jakiś pieprzony duch. Chlo zajrzała mi przez ramię.
-P? Też dostałam wiadomość od P... - mruknęła. Spojrzałam na nią.
-Jak to? I nie powiedziałaś mi?! Co miałaś tam napisane? 
Wyjęła swojego najnowszego iPhone'a, ciekawe kto jej go fundnął? Podała mi telefon. 

" Droga Chloe. Po tym co przeżyłaś powinnaś znać prawdę.. 
Angel jest tylko po połowie twoją siostrą. Macie tą samą Matkę ale Ojców różnych. 
A Liam jest bratem naszej An. Uznałam że powinnaś to wiedzieć. 
-P "

Patrzyłam załamana na literkę P na końcu wiadomości.
-An? To nic nie zmienia.. Jesteś dla mnie taką samą siostrą nawet jeżeli tylko w połowie - szepnęła przytulając się do mnie.
-Kocham cię Chlo... - z moich oczu uciekły łzy. 
-Ja ciebie też Angel.. - drzwi otworzyły się z hukiem. Spojrzałam na Zayn'a. 
-Co to miało być? Jechałaś za mną?! 
-Kim jest ta dziewczyna i to dziecko? - patrzyłam mu w oczy - Obiecałeś że mnie nie okłamiesz! 
-Nie okłamałem cię An - odparł spokojnie. 
-Ale nie powiedziałeś też prawdy - warknęłam - Więc kim one są?! 
Wziął głęboki oddech i przykucnął obok mnie. 
-Angel... 
-Po prostu powiedz! - krzyknęłam czując łzy w kącikach oczu. 
-Ta dziewczynka to moją córka..

Obiecałam że jak będzie więcej niż 10 to next będzie szybciej :)
Podoba się wam "nowy" wygląd bloga?
Dacie radę 15 kom? Proszeee *o*

18 komentarzy:

  1. Czekam z niecierpliwością, oby nie zabrakło pomysłów! Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Mi tam w sumie obojętny jest wygląd, ważniejsza jest treść. :)

      Usuń
  2. Malik dorobił się dzieciątka?? Chyba naucze go jak się używa kondomow :p fajny i next szybciutko!! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Omg! Zajebisty! Next! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja reakcja= *0* next please!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zayn ma dziecko.
    Czy. Ty. Sobie. Jaja. Ze. Mnie. Robisz?!
    Teraz to dopiero będzie się działo = D
    Mam dziwny pomysł na to, kim jest -P, ale nie jest on podparty żadnymi faktami, chociaż nie wydaje się być głupi. Zostawię go na razie dla siebie.
    Chciałam napisać coś długiego. A wyszło jak zawsze...
    Co do wyglądu, chyba z pośród wszystkich jakie tu zawitały, ten wkomponował się najlepiej, i mi się podoba ;*
    Życzę weny!
    Enjoy xx.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie no bez jaj.
    Zayn. Ma. Dziecko????
    Matko Boska!
    Teraz się zacznie.
    Wygląd bloga jest znakomity *.*
    Życzę weny xxx

    OdpowiedzUsuń
  7. Next <3 Zayn ma dziecko ? :O Nie mogę w to uwierzyć. Nowy wygląd jest świetny :) Weny życzę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Co to ma być?
    Zayn ma dziecko? WTF?

    OdpowiedzUsuń
  9. daj szybko next

    OdpowiedzUsuń
  10. Matko, to jest genialne. <3 Kocham An i Zaze ale nie spodziewałam się że Zayn ma córke ... Fuck, i ta pieprzona P. .. Czyżby to Perrie? Szybko nexta, błagam. <3
    ~D.

    OdpowiedzUsuń
  11. An musi być z Niallem :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej :) Wracam na mojego bloga, więc może Cię to zaciekawi :) http://zgonboonedirection.blogspot.com/2014/04/wrociam.html#comment-form :):)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aaaeklxnjkwjqn kjacncjkdncakdncjknSW EXTRA !! lskjsxlxjwklak AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!! *o* NEXT NEXT :*

    OdpowiedzUsuń
  14. aghzweqgkoh *o* proszę następny! Już nie mogę się doczekać kolejnego :) twoje imaginy są świetne <3

    OdpowiedzUsuń