piątek, 18 kwietnia 2014

Teledysk do 'You & I' + Niespodzianka

Aww dzisiaj była premiera teledysku do piosenki 'You & I' :)
Kto widział? Jakie wrażenia? Bo ja się osobiście zakochałam.. znów.

A mniej więcej z okazji premiery..


Zauważyłam że ktoś już odkrył link do tego ff :)
Liczę że się spodoba. Jest ono o Niall'u ^^
Jutro pojawi się specjalny ( xD ) rozdział na 'Angel'. 
Choć miał być dopiero za dwa dni..
I wcale nie mam jakiegoś super talentu do pisania.. w ogóle go nie mam.
Każdy z Was, moich czytelników ma niesamowity talent, czytam niektóre z blogów które podajecie w komentarzach i każdy link jest niesamowity :)
Pozdrawiam Was Kochani xx


2 komentarze:

  1. Ta no ja odkryłam XD Talent masz, każdy jakiś ma. Ty masz do pisania :P Czekam na rozdział. <3 Wesołych . ;***
    Teledysk boooski !!! <3
    ~D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Teledysk jest taki asfgscvafgxk <3
    A Ty moja droga masz talent do pisania!
    Teraz możesz mówić co chcesz. Masz talent i koniec kropka, albo wykrzyknik.
    Weny oraz WESOŁYCH ŚWIĄT! xx

    OdpowiedzUsuń