wtorek, 8 kwietnia 2014

Rozdział 36 - Love


Ten rozdział zawiera treści przeznaczone dla osób pełnoletnich.

Czytasz na własną odpowiedzialność.


Rozdział z dedykacją dla Julii Malik, Misiek ^^, Hannah,         ~D (Zazgel hyhy), Guśka K, Doroty (dziękuje za ten mega kom)

MUZYKA

Zasiedliśmy w salonie z wielką miską popcornu i kilkoma filmami.

-To co moje drogie panie oglądamy? - Zayn złapał w ręce pudełka z płytami. Przerzucał kolejne opakowania.
-Obejrzałabym 'Igrzyska Śmierci' ale to zbyt.. brutalne dla Arii - mruknęłam wciągając dziewczynkę na kolana. Zaśmiała się i zapatrzyła we mnie tymi wielkimi oczami.
-Ja jestem już duża Mamusiu - odparła wypinając swoją małą pierś. Poczułam ściskanie w żołądku. 'Mamusiu'.. Przytuliłam ją mocno.
-Wiem Aria, ale i tak obejrzymy coś innego - zachichotała i wskoczyła Malik'owi na nogi.
-Tata! Co w końcu obejrzymy?? - złapała go za włosy i zaczęła za nie ciągnąć. Wybuchłyśmy z Chloe śmiechem.
-Aria, zostaw włosy Zayn'a bo zepsujesz jego zniewalającą fryzurę - Chlo upomniała dziewczynkę. Zazu uśmiechnął się do niej -Nie patrz tak na mnie bo się zakochasz
-Ej! Nie pozwalaj sobie! On jest mój - objęłam za szyje Mulata. Ten nachylił się do Arii.
-Zakład że zaraz zaczną się o mnie bić? - Mała zaczęła chichotać. Wystawiłam język do Zayn'a.
-No to co oglądamy?? - zawołała Chloe. Malik westchnął i kolejny raz przejrzał filmy. W efekcie oglądaliśmy 'Toy Story'. Nie wiem czemu ale lubię to bajkę. W połowie filmu usłyszeliśmy pukanie do drzwi. Wstałam i otworzyłam je. Stał w nich uśmiechnięty Liam, oraz jak zwykle nieśmiała Milagros.
-Hej An, przyszliśmy porwać Chloe - wyszczerzył się do mnie mój brat. Po chwili usłyszeliśmy tupot nóg a ja poczułam jak ktoś łapie mnie za nogawkę spodni. Spojrzałam w dół prosto na Arię. Potem na Li i Mili. Dziewczynie aż zabłyszczały oczy na widok córeczki Malik'a.
-Milagros? Ty chyba lubisz małe dzieci - odparłam ze śmiechem. Doszedł do nas Zayn i wziął Arię na ręce.
-Hej Liam - przywitał się z Payne'em.
-Co to za istota? - wskazał na Arię która schowała twarz w koszulce Zazy.
-Aria
-To możemy pożyczyć też Arię? - Dziewczynka wyciągnęła ręce do Milagros. Malik pokiwał głową.
-Jasne, tylko mi ją oddajcie.. - zaśmiał się. Wyszli zostawiając mnie z Zayn'em - No to sami - powiedział niskim głosem i poruszył śmiesznie brwiami. Cmoknęłam w jego stronę.
-Spokojnie, niedługo wrócą.
Westchnął ze śmiechem i przytulił mnie.
-An? - spojrzałam mu w oczy. Był jak nigdy poważny. Odpowiedziałam ciche 'tak?' - Kochasz mnie?
Poczułam gulę w gardle które skutecznie blokowała wszystkie słowa. Otworzyłam już usta żeby coś odpowiedzieć ale zająknęłam się i zauważyłam w oczach Zayn'a tak jakby.. zawód?
-Zaz.. - złapałam w dłonie jego twarz. Przysunęłam się lekko i złożyłam na jego ustach delikatny pocałunek - Tak.. Kocham. Może tego nie okazuję ale mówiłam ci.. ja nie umiem kochać - szepnęłam uśmiechając się słabo.
-Umiesz. Wiem to.. Nauczę cię - zachichotałam.
-To kiedy pierwsza lekcja? - mruknęłam wpatrując się w jego usta. Cmoknął mnie w nos.
-Może od razu? - złapał mnie za uda i podniósł do góry. Pisnęłam zaskoczona i rozbawiona. Oplotłam go nogami w pasie. Wpił w moje usta. Przycisnął mnie do ściany za moimi plecami. Wplotłam palce w jego włosy. Oddałam się chwili. Mruknął zadowolony. Oderwał mnie od ściany i nie wiem kiedy, nie wiem jak znalazłam się na stole w jadalni. Leżałam na drewnianej płycie a Zayn stał pomiędzy moimi nogami. Nachylił się do mnie i złożył wspaniałego buziaka na moich ustach. Zachichotałam. Zaczął całować moją szyje. Wsunął chłodne dłonie pod moją bluzkę. Zadrżałam pod jego dotykiem. Podciągnął moją bluzkę a w efekcie ją zdjął. Wpatrywał się w mój brzuch i biust jeżdżąc dłońmi po moim ciele. Przycisnął swoje usta do moich. Zaczepił palcami o zapięcie moich spodni. Ja złapałam jego koszulkę po chwili posłałam ją na podłogę. Uśmiechnął się do mnie pięknie. Rozpiął moje dżinsy i zsunął na wysokość moich kolan. Ponownie wpił się w moje usta. Położył dłoń na mojej kobiecości i zaczął ją delikatnie masować przez materiał moich majtek. Jęknęłam przez miłe doznania. Zjeżdżał pocałunkami po mojej szyi. Włożył dłoń za palce mojej bielizny. Przymknęłam powieki i mimowolnie wskoczył mi pod nie widok Greg'a. Jak mnie.. Odepchnęłam od siebie Zayn'a. Popatrzył na mnie zdziwiony. Wciągnęłam spodnie i skuliłam się na stole.
-Przepraszam Zazu.. - szepnęłam i poczułam łzy pod zaciśniętymi powiekami.
Przepraszam że taki krótki :c
Im więcej kom tym dłuższe rozdziały i więcej weny dla mnie :)
Pozdrawiam xx

12 komentarzy:

  1. Ojej!
    Dziękuję za dedykację ♥
    I to jeszcze do takiego cudeńka *,*
    Coś mi się wydaje, że sceny to zawarte nie były przypadkowe ^^
    Ale odbiegam od tematu (jak zwykle zresztą)...
    Na razie wszystko się wreszcie układa : )
    Zaza i An ♥ Nie sądziłam, że kiedyś ich pokocham jako parę, a jednak.
    Chloe naprawdę doprowadza mnie do śmiechu! Jest świetna.
    Aria, jak już mówiłam (chyba, że jak zwykle tylko mi się wydaje) jest słooooodka i przeurocza ;*
    Szkoda mi Angel, po takich przeżyciach związanych z Gregiem będzie jej bardziej niż ciężko :(
    Kocham, kocham, kocham! ♥
    Życzę weny!
    Enjoy xx.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ideaaalne <3 Dziękuuję za dedykację, nie spodziewałam sie. :*
    Taaak ! Zazgeeel jest the best <3 Hahaha. :P Czekam na następny rozdział z niecierpliwością. ! Kooocham twooje blogi . Pozdrawiam i życzę weeny. <3
    ~D.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za dedyk >.< Rozdział jak zawsze cudowny. Przepraszam jeśli nie zawsze bede komentowała a raz na jakiś rozdział, bo brak czasu, ale wiedz, ze zawsze bede czytać. :) To miłe mieć dedyk pod takim rozdziałem. <3 Dorota.
    P.S. `Zazgel` też mi się podoba. Mega szacun dla pomysłodawczyni. :) <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojeju!
    Dziękuję bardzo za dedykacje :)
    "Zazu" <3
    Chloe jest krótko mówiąc świetna! Rozbraja mnie xD
    Aria jest taka słodka <3 Cukiereczek po prostu. (to brzmi jakbym mówiła to będąc taką starą, pomarszczoną ciotką xD)
    Jeszcze raz dziękuję za dedykację :)
    Weny życzę xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny Chleo Aria Liam Milagros Zaza i Angel aaaa *.* szkoda że taki krótki ale ekstra <3 pięknie weny życzę :* ~Zz

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda że taki krótki. Twoje blogi są cudowne czytam ten i jeszcze Hushe Hushe. Awww Zayn i Angel + Milagros i Liam. Jezus Chrystus Kocham cie stara. A mogłabyś dodać dla mnie + 18 An i zaza? Kofam :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. no no słoneczko nie zapędziłaś się z tymi scenami xd dzieci to czytają :o nie wiem no może i jestem bezuczuciowa ale aria nie wzbudza u mnie żadnych emocji tak samo jak chloe. Oczywiście twój blog bardzo mi się podoba i uwielbiam go ale nie możesz osiąść na laurach kochana ;p po prostu mam zastrzeżenia do kilku postaci i zwrotu akcji ale to nie moje opowiadanie tylko twoje więc pozostaje mi tylko ubolewanie nad tym że Angel jednak będzie z Niallem i trzymanie kciuków żeby może jednak sie udało. :D
    EJ a może niech żyją w trójkącie?!! Wtedy patrz wszyscy będą szczęśliwi. Ja że Angel jest z Horanem a inni że z Malikiem. Przemyśl to koniecznie i weź pod uwagę podczas pisania :D
    czekam na kolejny xx

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny, cudowny, boski *___* czekam na nexta ;)
    Czm. zaniedbujesz Hush Hush.??

    OdpowiedzUsuń
  9. Aaaaaaa ! Kocham tego bloga i wszystko w nim : twoją nazwę ( bardzo piękna - " piszę bo nikt mnie nie słucha " no po prostu idealne stwierdzenie ! ) , wygląd bloga, twój styl pisania, rozdziały i to, jak często je dodajesz. Masz parę blogów co jest kolejnym plusem : moim ulubionym jest Angel. Ahhh jaki cudny Zayn ! W życiu bym lepiej nie napisała takiego bloga jak ty. Ani nikt inny. Bardzo się ciesze że piszesz i błagam : nie przestawaj ! Angel to taka dziewczyna na swój sposób idealna. Jak wszystko w tym blogu ! Składnia zdań i przecinki - wszystko na swoim miejscu :). Oh i jeszcze jedno ! Dziękuję za dedykację ♥ rozdział super i przecież wiesz, że czekam na nexta ;) ale chyba nie zdajesz sobie sprawy jak lubię tego bloga i ciebie więc będę ci to cały czas uświadamiać :D miałam się nie rozpisywać ale chciałam żebyś to wszystko wiedziała... kochana weny i żeby ci dalej tak szło :-*

    OdpowiedzUsuń