niedziela, 6 kwietnia 2014

Rozdział 35 - I know Zayn


Chloe od razu odebrała Zayn'owi Arię. Moja siostra uwielbia małe dzieci. Bawiły się z córką Zazy cały czas.
-Malik? - usiedliśmy w kuchni na stołkach barowych - Cieszysz się że masz córkę? - objęłam dłońmi kubek z herbatę.
-Co to za pytanie? - położył dłoń na moim udzie.
-Jak wtedy rozmawiałeś przez telefon z.. Paige? - pokiwał głową - miałam wrażenie że Aria to dla ciebie obciążenie..
-Po prostu... - westchnął i przejechał dłonią po twarzy - Paige dzwoniła średnio raz dziennie. A nie chciałem by to.. zniszczyło to co jest pomiędzy.. nami.
-Nie chciałeś Arii przeze mnie??
-Nie! To nie tak... Dość trudno to wytłumaczyć..
-Okej, z innej beczki. Aria powiedziała że Phoebe i Paige są takie same. Z charakteru?
Zayn zachichotał.
-Nie, one były bliźniaczkami. Odróżniano je tylko dzięki temu że Phoebe farbowała się na blond. Ja wolałem tą jasnowłosą siostrę, ta ciemnowłosa była, a raczej jest wredna.
-Zauważyłam - mruknęłam. Malutka Aria z wielkim uśmiechem na buzi wskoczyła Zazie na kolana. A Chloe stanęła za mną i objęła mnie ramionami. Pogłaskałam ją po ramieniu.
-Lubię tą Małą - szepnęła mi na ucho tak że nikt oprócz mnie nie słyszał. Uśmiechnęłam się do mojej siostry.
-Tato? - piskliwy głosik Arii wyrwał mnie z zamyślenia.
-Hmm?
-Czy oddasz mnie cioci Paige? - bawiła się jego dłonią.
-Nie ma mowy
-Dziękuje Tatusiu..
Popatrzył na mnie zbolałym wzrokiem. Jak może być że dziecko nie chce do własnej cioci tylko woli zostać z ojcem którego prawie nie zna i jego dziewczyną której nie zna w ogóle. Chloe złapała Arię za rękę.
-Chodź młoda, pójdziemy się pobawić.. - ucieszona Aria zeskoczyła z kolan Zayn'a i pobiegła z Chlo do salonu.
-Angel? - spojrzałam na Mulata - Nie jesteś na mnie zła?
-Za co? - wstałam i przytuliłam się do niego. Pocałował mnie w policzek.
-Za to że.. wymagam od ciebie tego żebyś zajęła się ze mną Arią..
-Zazu.. chcę ci pomóc - szepnęłam siadając mu na kolanach. Objął mnie ramieniem i przyciągnął do siebie.
-Nie wiesz jak się cieszę że mam przy sobie taką osobę jak ty An - spojrzał mi w oczy. Uśmiechnęłam się a on kładzie dłoń na moim policzku.
-Gorzko, gorzko, gorzko - słyszę szept Chloe. Ze śmiechem odwracamy się do mojej siostry stojącej w drzwiach wraz z Arią.
-Aria? - zwracam się do dziewczynki, ta podchodzi do mnie i wyciąga rączki, podniosłam ją i usiadłam między mną a Zazą - Chcesz jechać do sklepu po nowego misia? - pokiwała malutką główką.
-A ja to co? - udawana irytacja Chloe rozbawiła mnie i Zayn'a.
-Jak chcesz to tobie też kupimy misia - Malik z wielkim uśmiechem na ustach przeszedł obok mojej siostry. Ja objęłam ją ramieniem.
-To nawet nie jest taki zły pomysł.. - zamyśliła się a później poleciała za Mulatem do samochodu - Zayn! Ja jednak chce misia!
Parsknęłam śmiechem i poszłam za nimi.
Spacerowaliśmy po centrum handlowym oddalonym trochę od Bradford. Aria dzierżyła w chudych ramionkach większego od niej misia. Zayn i Chloe poszli na lody a ja udałam się do sklepu z ciuchami. Wybrałam sobie kilka bluzek i weszłam do przebieralni. Ubrałam na siebie koszulkę i wyszłam do lustra.
-Ślicznie w tym wyglądasz - pisnęła i odwróciłam się. Na jednej z kanap siedział blond włosy Niall.
-Horan?! Co ty tu robisz?! I co ci strzeliło do głowy żeby mnie przestraszyć?!
-Po pierwsze nie krzycz. Po drugie, przecież mówiłem że będę o ciebie walczył..
-Taa brawo.
-Kim jest ta mała istota wtulona w bok Zayn'a? - odparł lustrując mnie od góry do dołu.
-Nie ważne Niall - mruknęłam i wróciłam do przymierzalni by zdjąć bluzkę.
-Ta koszulka jest fajna, powinnaś kupić - usłyszałam głos niebieskookiego. Prychnęłam i wzięłam do ręki ciuchy, wyszłam z pomieszczenia by odłożyć koszulki - Jeżeli nie masz pieniędzy mogę ci ją kupić.. Naprawdę ci pasuje.
-Przestań - jęknęłam i wyszłam ze sklepu. Myślałam że dał mi spokój kiedy dogonił mnie podając mi torbę z tamtego sklepu - Nialler..
-Przyjmiesz albo po dobroci albo nie po dobroci
Zaśmiałam się cicho i przytuliłam go.
-No okej... Dziękuje - poklepałam go po ramieniu.
-Masz może ochotę na kawę, herbatę.. alkoholu nie proponuje z racji dzie..
-Z chęcią się napije czegoś z procentami, bo straciłam dziecko. Tylko że teraz nie mam czasu.. może się kiedyś odezwę - mrugnęłam do niego. Dałam całusa w policzek i mało się nie potknęłam o Arię. Horan już poszedł. Przykucnęłam przed tą małą istotą.
-Czemu całujesz się z tym panem? Nie kochasz taty? - złapała za kosmyk moich włosów. Bawiła się nimi chwilę. Wzięłam ją na ręce.
-To mój stary znajomy, a twojego tatę.. ja go.. kocham - uśmiechnęłam się słabo do dziewczynki.
-Dobrze wiedzieć - odwróciłam się do szeroko uśmiechniętego Zayn'a - Ja ciebie też An - objął mnie ramieniem i zabrał mi Arię - Co tam u Niall'a? - przeszedł mnie nieprzyjemny dreszcz. Cholera. Czyli widział to co Aria. A on zawsze był zazdrosny o Nialler'a...
-Spytał czy pójdę się z nim czegoś napić...
-I co ty na to? - czułam jak jego mięśnie się napinają.
-Że dziś spędzam czas z moją pokręconą... rodzinką - oczy Zayn'a zabłysły. Nachylił się do mnie i wpił namiętnie w moje usta. Kątek oka widziałam jak Chloe zasłania siedzącej Malik'owi na rękach Arii oczy. Zachichotałam w jego usta.
-Kocham cię Angel - szepnął w moje usta.
-Wiem Zayn..

20 kom - next

25 komentarzy:

  1. Oooo
    Jaki śliczny :>
    Czekam na nexta <3

    OdpowiedzUsuń
  2. O matulu!
    Jak słodziutko *.*
    Aria jest taka ojej :)
    Zayn i An tacy ahfihabkbfyacibifywoefgof cudowni xD
    Czekam na next :*
    Weny xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chce żeby była z Niallem :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Awwwww.... *...* Jak ja na to czekaaałam. <3 Kocham `Zazgel` <3
    Zazgel ? Niech będzie. XD Czekam na neeext . <3
    ~D.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jacy słodcy ♥
    Ostatnio brak mi weny nawet na komentarze, ale się postaram : )
    Po pierwsze Chloe jest wspaniała! Nadaje humoru całej akcji. Aria jest jeszcze mało czego świadoma, ale to słodkie. A Zayn i Angel... ah oni są świetni. Tak, wiem, że jeszcze niedawno nie chciałam, żeby byli razem, wolałam ją z Horanem, ale mi się zawsze 1000 razy odmienia :D
    Ogółem rozdział ŚWIETNY ♥
    Życzę weny!
    Enjoy xx.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak słodko !! Nie no po prostu boskie... niech Niall nie zwali i się nie wtrąca, bo mu coś zrobię ! Zaza i An są razem idealni ♥
    I to wyznanie miłości...

    OdpowiedzUsuń
  7. Aria taka mala SŁOCIZNAAA!! Nie mogę doczekać sie dalszej części:)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie, fajnie :) no i w końcu Niall się pojawił <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Next next next . Niech w końcu pojawi się + 18 proszeeeeeee dla mnie proszęeeeeeeee :-D

    OdpowiedzUsuń
  10. jaki szntaz .haha next please

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham to. Poprostu cudowne. Kocham Zayna i Angel . <3 Pozdrowienia od Pauliny oraz czekam na następny .

    OdpowiedzUsuń
  12. OMG OMG OMG *_____*

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwieeelbiam . :) Bardzo lubię twojego bloga - twoje wszystkie blogi. Czytam i komentuję, są one genialne i boskie. A więc jestem za Angel i Zazą. Niech Horan sie wali . :) Chlooe jest zajebista - taka siostra to skarb, a jeszcze tak długo przeszła. ! Kocham to, codziennie sprawdzam czy nie dodałaś rozdziału na jakikolwiek blog - a tam codziennie, co kilka godzin . Nie podoba mi sie Larry ale moge to przeboleć, bo ten blooog jest idealny. <3 Kocham Cię i kocham bloooogi. <3 Byłoby cudownie, gdyby któryś rodział był zadedykowany dla mnie, ale nie zdziwię sie jeśli odmówisz mojej propozycji . Naprawdę, już napisałam dużo, a mogłabym jeszcze całą rozprawkę na temat tego bloga napisać. <3 Kocham <3 Pozdrowienia, masz niesamowity talent , nie marnuj go, ale pisz te swoje opowiadania. :) Czekam na rozdział z choooolerną niecierpliwością. Poozdrawiam, Dorota . ;3

    OdpowiedzUsuń
  14. P.S. Przepraszam za błędy, jestem na fonie. - Dorota. ;***

    OdpowiedzUsuń
  15. jejku świeetny, czekam na nexta *__*

    OdpowiedzUsuń
  16. OMG *_* wydaj książkę.!! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. już nie mogę się doczekać. z każdym rozdziałem coraz bardziej zżera mnie ciekawość :D uwielbiam to czytać.!!

    OdpowiedzUsuń
  18. please następny *____* kocham to <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Dwudziesty drugi! Dawaj szybko następny :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Neeeext ! IDEAAAALNEEE <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Niaaaalllllll!!!!!!!! ♥♥♥
    był był i sie zmył ;/
    Niall & Angel ♥ Niall & Angel ♥ Niall & Angel ♥ Niall & Angel ♥ Niall & Angel ♥ Niall & Angel ♥ Niall & Angel ♥ Niall & Angel ♥ Niall & Angel ♥ Niall & Angel ♥ Niall & Angel ♥ Niall & Angel ♥ Niall & Angel ♥ Niall & Angel ♥ Niall & Angel ♥ Niall & Angel ♥ Niall & Angel ♥ Niall & Angel ♥ Niall & Angel ♥ Niall & Angel ♥ Niall & Angel ♥ Niall & Angel ♥ Niall & Angel ♥ Niall & Angel ♥ Niall & Angel ♥ Niall & Angel ♥ Niall & Angel ♥ Niall & Angel ♥ Niall & Angel ♥ Niall & Angel ♥ Niall & Angel ♥ Niall & Angel ♥ Niall & Angel ♥ Niall & Angel ♥ Niall & Angel ♥ Niall & Angel ♥ Niall & Angel ♥ Niall & Angel ♥ Niall & Angel ♥ Niall & Angel ♥ Niall & Angel ♥ Niall & Angel ♥ Niall & Angel ♥ Niall & Angel ♥ Niall & Angel ♥ Niall & Angel ♥ Niall & Angel ♥ Niall & Angel ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. aaa a tak wgl to rozdział spoko :P
    ale nie moge przeżyć tej Ari bo z natury nienawidze dzieci i tak juz mam ;/
    powodzonka w pisaniu♥

    OdpowiedzUsuń