piątek, 25 kwietnia 2014

Rozdział 43 - Middle finger

Z dedykacją dla Marti :) Wybacz kochana miało być w poprzednim rozdziale ale kompletnie wypadło mi to z głowy...

-Dziękuje An - musnął moje usta. Odsunęłam się od niego. Poprawiłam nerwowo włosy.
-Yhm, okej - zaczęłam robić kanapki, Zayn objął mnie od tyłu i ucałował w szyje. Wzdrygnęłam się.
-C..co się stało Angel? - odwrócił mnie przodem do siebie. Przytulił mnie mocno do siebie. Chyba brak mu bliskości. Usłyszałam ciche kroki. Obejrzałam się za Malik'a i zobaczyłam idącą w naszą stronę Arię. Spojrzała na mnie złym wzrokiem. Chciało mi się śmiać widząc minę tej małej - Aria? O co chodzi córeczko? - Zaza wziął ją na ręce. Nie odrywała ode mnie tych wielkich oczu.
-Ej, co jest? - spojrzałam na nią niepewnie. Wzięłam ją od Zayn'a na ręce, mimo jej jęków, krzyków i protestów. Malik chciał protestować - Po prostu z nią pogadam
Aria cały czas się szarpała i biła mnie małymi piąstkami co było przezabawne.
-Zostaw mnie! - pisnęła gdy weszłyśmy do jej pokoju. Postawiłam ją na małej kanapie przy łóżku.
-Czemu się tak na mnie patrzysz? - gdy stała na kanapie byłyśmy na tym samym poziomie. Założyła te swoje chude ramionka na klatce piersiowej. Nadal mordowała mnie wzrokiem - Odpowiedz mi - zażądałam. Pokręciła głową. Złapałam ją za ramię - Tak 
Przestraszona moim zachowaniem poleciała za siebie i wylądowała plecami na kanapie. Leżała i wpatrywała się we mnie wielkimi przerażonymi oczami. 
-Powiedz mi czemu się tak wobec mnie zachowujesz! 
-Nie chce żebyś była moją Mamusią! Nie kochasz Taty! Jesteś okropna! - zacisnęłam mocno pięści. Mała widząc moją minę uciekła z piskiem do Zayn'a. Poszłam jej śladem i zobaczyłam jak wtula się a Malik'a. Patrzył na mnie zdziwionym spojrzeniem. Wkurza mnie Aria. Odniósł dziewczynkę do jej pokoju, wyszedł pół godziny później. 
-Mogę wiedzieć co się stało i... - sięgnął na szafkę - Czyje to? Bo na pewno nie moje - w rękach trzymał mokrą jeszcze bluzę Niall'a. 
-Co do pierwszego pytania to nie wiem co twojej córce odwaliło. W drugiej to raczej nie twoja sprawa.. - usłyszałam cichy chichota mojej siostry, stojącej i przysłuchującej się nam. 
-Moja sprawa. Kogo jest ta bluza?! 
-Ale czy na pewno chcesz znać odpowiedź, Zayn? - wyszeptała z uśmiechem na ustach. On to doskonale słyszał, i momentalnie jego twarz zbladła. 
-Angel? Z kim się dmuchałaś? - wybuchłam nerwowym śmiechem. 
-Z nikim ćwoku! Muszę przynieść ze sobą do domu męską bluzę, żeby ty od razu myślał iż zdradziłam cię? - brawo za spostrzegawczość Malik. 
-Nawet jeżeli to nie zdradziłaś go, bo przez ten czas gdy cię nie było. Nie byliście razem - mruknęła Chloe. 
-Zamknij się - warknął na nią, wywołując głośny śmiech - Obudzisz Arię
-Noc jeszcze młoda. Zdąży się dziewczyna naspać! - zawołała Chlo. Za Zayn'em pojawiła się jego córeczka - O wilku mowa, a wilk tu.. - zachichotała. 
-Tatusiu? - Mulat wziął dziewczynkę na ręce - Ja nie chce z nimi mieszkać, chce do cioci Paige.. 
Szczęka mi opadła, tak samo jak Chloe i Zayn'owi. 
-C..czemu? - Zayn prawie nie mógł wydusić z siebie głosu, a przy tym zdaniu głos mu się załamał. Aria schowała twarz w szyi Zazy. 
-Nie lubię ich. Angel cię nie kocha - zaśmiałam się i schowałam twarz w dłoniach. To żart? Zayn patrzył na mnie badawczym wzrokiem. 
-Nich zgadnę. Już nie chcesz ze mną być, bo twoja córeczka której wcześniej najnormalniej w życiu nie chciałeś, powiedziała że mnie nie lubi i że cię rzekomo nie kocham?! - krew we mnie buzowała. Malik'a zatkało przez wybuch moich emocji. Z niedowierzaniem minęłam go w drzwiach i wbiegłam do sypialni. Zamknęłam ją na klucz i otworzyłam okno. Nie, dzisiaj jeszcze nie skoczę. Wspięłam się na parapecie i usiadłam na krawędzi dachu. Po chwili przesunęłam się wyżej by nie spaść. Schowałam twarz w dłoniach. Zaczęłam nerwowo chichotać. Jakie to popieprzone. Nie wiem ile już tam siedziałam ale na horyzoncie widniało już słońce, a ja zrobiłam się śpiąca. Zobaczyłam u podnóża domu jak otwierają się drzwi. Położyłam się na brzuchu i zaczepiłam palcami o kraniec dachu, wychyliłam się. 
-Angel, złaź z tego dachu - mruknął do mnie Zayn, trzymając na rękach Arię. 
-Nie ma mowy. Możesz zdjąć mnie siłą - wystawiłam język i ponownie usiadłam na dachowych klepkach. 
-Jak chcesz. Odwiozę Arię do Paige. 
-Wsi mi to - odparłam i zapatrzyłam się we wschodzące słońce. 
-Tak jak wszystko - burknął do siebie. 
-Słyszałam
-I dobrze
Pokazałam mu środkowy palec i położyłam na plecach. Zerknęłam jeszcze na niego. Złowrogim wzrokiem patrzył na okno. Nie wiedząc o co chodzi, zajrzałam w okno i spotkałam z Chloe. Siedziała na parapecie z wystawionym do Zayn'a środowym palcem. Ahh, widać że moja krew. Zeszłam z dachu gdy tylko odjechał. 
-Wkurza mnie - wymruczała Chloe gdy kładłyśmy się spać. Musiałam się do kogoś przytulić. Dlatego poprosiłam moją siostrę byśmy spały razem - An? 
-Tak? - już prawie zasnęłam. 
-Z kim byłaś przez te prawie dwa dni? - momentalnie się rozbudziłam. Chlo patrzyła na mnie wyczekująco. Przełknęłam ślinę. Powiedzieć jej? W końcu to moja siostra. Przestała lubić Malik'a to mu nie powie.
-Z N..niall'em - wyszeptałam i zobaczyłam że twarz mojej siostry robi się biała jak kreda. 

25 kom - next ;*

28 komentarzy:

  1. Ja pizgam *.* Jaka akcja w tym rozdziale xddd Nie lubie tej Arii :< Taka mał sucz jak jej mamusia. Niech Zayn ją zostawi xdd Zaczynam być za Niallem ,a nie Zaynem :< Ale Angel też źle sie zachowała :)) zapraszam do mnie them-ff.blogspot.com ~ Nikusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne <3 Neext ! Ja chce Zazgel ;c
    ~D.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham Cię stara Kocham rozumiesz Kocham

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawaj next dawaj next dawaj next

    OdpowiedzUsuń
  5. I o to mi chodziło. Kochaam Cię <3 pisz sszybko dalej. dzięki za dedyka. i z tą Arią rozdział staje się lepszy :) __ Marti <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Super weny życzę Chleo <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmm hahahahahah nie mogę z tą Chleo a Aria jebany dzieciak -,-

    OdpowiedzUsuń
  8. Ahh cudo :* kocham cię i twojego bloga *_* -Ruffina

    OdpowiedzUsuń
  9. Super cudoo pisz dalej ;***

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja pizgam!!!
    Aria chcę do tej zdziry? (sorry za słowo) 0.o
    Malik mnie wkurza. Nie wiem dlaczego, ale wkurza xD
    Chloe jest zajebista. Kocham ją <3
    Nadal jestem za Niall'em :)
    Weny życzę *u*
    Vee xx

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje wszystkie uczucia powierzone Arii z tym rozdziałem zostały rozbite w drobny mak.
    Ja chyba już wiem, z kim chcę, by była An. I chyba po wstępie to jasne, że chodzi mi o Zayn'a. Przez te 43 rozdziały miałam wahane nastroje i w końcu się przemogłam.
    Ciekawe co powie Chloe skoro już wie o tym z kim była cały ten czas Angel...
    Same zagadki :)
    Życzę ci mnóstwo weny kochana.
    Enjoy xx.

    OdpowiedzUsuń
  12. Taaaak ! Wszystko idzie w dobrym kierunku aby Niall i An byli razem ! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Super rozdział nareszcie An może być z Niallem *_*

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne ! Nie rozumiem , jak można kończyć w takim momencie !! :o Weny i czekam na następny ! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Next szybko Proszę

    OdpowiedzUsuń
  16. Zlituj się nad biednym anonimkiem który jest w stanie krytycznym i lofcia cię mocno

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimek cie kocha

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja anoniemk który spamił dodaje ostatni komentarz a TY DAWAJ NEXT W TRYBIE NOW

    OdpowiedzUsuń
  19. No nieźle, nieźle :D ciekawe czy Zayn sie dowie o wszystkim. :/ chciałabym żeby twoje ff byly jak "Moda na sukces" nigdy się nie kończyły, bo są za-je-bi-ste :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Next fajnie by było żeby Chleo i Angel zamieszkali z Niallem :3 weny żeczę i cool rozdział

    OdpowiedzUsuń
  21. next szybkooo :O zlituj się co będzie dalej !! :O

    OdpowiedzUsuń
  22. hihihi :D fajne :D

    OdpowiedzUsuń