piątek, 14 lutego 2014

#Nowość

Witajcie :)
U mnie zaczęły się ferie !  #YEAH
A to równa się z tym że rozdziały będą częściej ...
Planuje co 2 dni dodawać "coś" ...
I mam również do Was pytanie ...

Czy chciałby ktoś z Was tu obecnych abym rozpoczęła kolejne fanfiction?

Bo pomysł już mam, prolog, kilka rozdziałów i zwiastun (własnej roboty) ... Jeżeli ktoś by chciał to mogłabym opublikować tu link do fanfiction (o Liam'ie) oraz zwiastun ...

Jak Wam się podoba "nowy" wygląd bloga?

Bardzo Wam dziękuje za miłe komentarze pod rozdziałami  ♥    
Nawet nie wiecie jak to motywuje mnie do pisania i tak dalej.. Jesteście niesamowici ! 

Jeżeli ktoś ma jakieś pytania albo po prostu chce popisać (czy coś) to proszę tu macie mojego aska 
http://ask.fm/ManiaMarycha 


Oto planowani bohaterowie do nowego fanfiction
Liam Payne & Milagros Cholito (czyt. Czorlito)



2 komentarze:

  1. Nowe opowiadanie jak najbardziej :D wygląd cudny, mi też się zaczęły ferie haha :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nowego opowiadania już nie mogę się doczekać, wygląd bloga jest cudowny. Mam ciarki na myśl o nowym opowiadaniu :) Weny <3

    OdpowiedzUsuń