piątek, 9 maja 2014

Rozdział 46 - You regret this

Info ~ W tym fanfiction, Milagros nie jest siostrą Niall'a.

*Angel*

Nie dałam rady nic zrobić. Zayn tłukł Niall'a. Nie mogłam powstrzymać łez które spływały co rusz nowe po mojej twarzy. Krzyczałam ale to nic nie dawało. Ciągnęłam Malik'a za ramię ale nie raz dostałam z łokcia. Skuliłam się na ziemi gdy uderzył mnie w brzuch. To tak nie miało być.. Chciałabym cofnąć czas.. Nie przychodzić do hotelu Niall'a.. W ogóle nie przyjeżdżać do Bradford bo dopiero tu się wszystko spierdoliło.. 
-Zayn debilu zostaw go! - odwróciłam głowę do mojej siostry wychodzącej z domu. Próbowała odepchnąć Malik'a od blondyna który był już nie przytomny. 
-Chloe odejdź od niego - podniosłam się z ziemi i złapał w pasie. Zaczęła się szarpać. 
-Zaraz mu przyłożę - wyrwała mi się i rzuciła na Mulata. Dostała od niego w twarz i upadła na ziemię. Pobiegłam do niej i usiadłam na ziemię. Kopałam Zayn'a za to że uderzył moją siostrę. Po chwili zostawił Niall'a i rzucił się na mnie. Leżałam na ziemi a on na mnie z miną mordercy. 
-Pożałujesz tego że mnie zdradziłaś - wywarczał i podniósł się z ziemi po czym złapał mnie za włosy i zaprowadził do domu. Zatrzasnął drzwi zostawiając za nimi ledwo żywego Niall'a i Chloe. Krzyczałam ale tylko dostała po twarzy. Przystanął naprzeciw drzwi od piwnicy, a po chwili wrzucił mnie tam zamykając drzwi na klucz. Przerażona patrzyłam na zamknięte drzwi. Podeszłam do nich i zaczęłam je kopać i krzyczeć - Dla własnego dobra zamknij się - zadrżałam na ton Malik'a. Usiadłam i skuliłam się na podłodze. Schowałam twarz w dłoniach i rozbeczałam. Byliśmy przyjaciółmi. Nigdy taki nie był.. myślałam że cokolwiek o nim wiem, ale od zawsze był mi obcy.. 

*Liam*

-Liam szybciej. Nie wiemy co się tam dzieje.. Chloe była przerażona jak dzwoniła - powiedziała nerwowo Milagros. Jechaliśmy do domu Zayn'a. Chwilę wcześniej zadzwoniła do nas siostra Angel, że coś się dzieje niedobrego u nich. Tylko tyle. I że muszę przyjechać jej pomóc. Mili wierciła się niespokojnie na swoim siedzeniu w samochodzie - Martwię się o nie.. Mówiłeś że Zayn jest wybuchowy 
-Aniele, uspokój się - jęknąłem zmęczony. 
-Po prostu się denerwuje! 
Zatrzymaliśmy się pod ich domem. Zobaczyłem Chloe siedzącą na schodach obok nieprzytomnego Niall'a. Wybiegłem z samochodu i podniosłem mojego blondwłosego przyjaciela. 
-Chloe? Co się stało? - na policzku miała odciśniętą dłoń. Wpatrywała się w las rozciągający się na moimi plecami. Milagros przykucnęła przed nią. 
-Chlo..? 
-Zabierzcie go do szpitala - wyszeptała. 
-Dobrze. Pojedziesz z nami do domu. Gdzie Angel? - zaprowadziłem Niall'a do samochodu. Był całkiem nie przytomny i miał rozwaloną twarz. Wróciłem do dziewczyn. Mili przytulała Chloe. 
-Zayn zamknął się z nią w środku. Próbowałam wejść. Z każdej strony, ale pozamykane na cztery spusty.. 
Złapałem za klamkę. Rzeczywiście. Westchnąłem ciężko.
-Okej, jutro się tym zajmę Chlo. Teraz jedziemy do domu. On jej nic nie zrobi - mruknąłem, spojrzałem na siostrę An. Patrzyła na mnie z powątpieniem. Jęknąłem i dałem Mili kluczyki od samochodu - Aniele, zawieź Niall'a do szpitala, a potem jedź z Chloe do domu - pocałowałem ją krótko i poczekałem aż odjadą. Kopnąłem w drzwi - Malik! - wydarłem się. Cisza. Jaja jakieś? Uderzyłem barkiem w drzwi i.. nic - Jebane antywłamy - mruknąłem do siebie. Uderzyłem jeszcze parę razy aż zaczęło boleć mnie ramię. Drzwi się otworzyły. 
-Ogarnij się Payne - wysyczał Zayn wychylając się z domu. 
-Co z Angel? 
-A co ma być? 
-Zamknąłeś ją tu - wydarłem się. 
-Udowodnij mi to - zaśmiał się i zatrzasnął drzwi. Kurwa. 

13 komentarzy:

  1. ♥ co się z nie stalo ? nie wierze next♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kocham ten blog i taki jest przerażający teraz *_*

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko.... zaczynam się bać
    czekan na kolejnu
    @LouisMyLoveH

    OdpowiedzUsuń
  4. NEXT ZAYN ?
    ty skurwielu ! -,-
    NEXTT PLISS

    OdpowiedzUsuń
  5. Next ! <3
    ~D.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aa ! Jezu jak ja kocham to, że piszesz ♡ Jesteś super ! Dodajesz takiej fajnej nutki niepokoju i zadaje pytania samej sobie " Co z Angel ? Co z Niallem i Zaynem ? " Kocham to !
    Zapraszam do siebie : forgive-me-honey.blogspot.com xx
    Julia

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne! ♥
    To znaczy, chyba nie powinnam tego pisac, bo przecież mam ochotę powiesić Zayn'a za jaja za to co zrobił Niall'owi, Chloe i Angel...
    Co nie zmienia faktu, że cały czas shippuję go i An ;-; Jestem idiotyczna ;-;
    I Liam w akcji, może on coś zdziała?
    Zbyt dużo niewiadomych jak na moją głowę.
    Jak zwykle świetnie, kochana, nudzi mnie już to ciągłe chwalenie, ale taka prawda ♥
    Życzę weny!
    Pozdrawiam Xx

    OdpowiedzUsuń
  8. Angel musi chodzić z Zaynem :( ale Zayn.. -,-

    OdpowiedzUsuń
  9. Next Angel i Niall ! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Next błagam No

    OdpowiedzUsuń