niedziela, 22 grudnia 2013

Liebster Award

Nominacja do Liebster Award 

Zostałam nominowana przez http://zgonboonedirection.blogspot.com/ 

1. Z jakiego przedmiotu masz najgorsze oceny?
>Geografia xc
2. Od kiedy masz bloga?
>Tego? Bardzo krótko bo to najmłodsze (tzn. najnowsze) moje dzieło <3 Więc ponad miesiąc :)
3. Jak często piszesz?
>Bardzo się staram ale z powodu szkoły mam mało czasu. Więc rozdziały do 3 opowiadań pisze tylko w weekendy w nocy c:
4. Jak długo znasz Swoją najlepszą przyjaciółkę/ Swojego najlepszego przyjaciela?
>Od 3 klasy podstawówki
5. Z jakich portali społecznościowych korzystasz? 
>Facebook, Twitter, Ask.fm, Tumblr.. dużo tego.
6. Co lubisz robić w wolnym czasie?
>Czytać książki ! Czytam też blogi, to taka moja inspiracja i sposób odprężenia po ciężkim dniu :)
7. Jakie jest Twoje hobby? 
>Pisanie.. i czasem fotografia
8. Kogo sławnego chciałabyś poznać osobiście?
>Oj najbardziej One Direction. Ale też ROOM 94, Dawida Kwiatkowskiego, Avril Lavigne.. 
9. Jakie języki chciałabyś umieć?
>Teraz uczę się Angielskiego i Francuzkiego :)
10. Jakie kraje chciałabyś odwiedzić? 
>Anglia, Francja
11. Czy uważasz, że dobrze piszesz?
>Nie :c Chciałabym pisać tak jak autorka Black'a 

Blogi :


Wiem powinno być ich więcej ale większość nominowałam na blogu One Direction My Love My Life i nie miałam dalej pomysłu...

Pytania :

  1. Do jakich fandomów należysz?
  2. Twój ulubieniec z One Direction?
  3. Czemu założyłaś/eś bloga?
  4. Ulubiony kolor?
  5. Zostajesz zmniejszony/a do rozmiaru pięciocentówki i wrzucony/a do miksera co robisz?
  6. Twoje największe marzenie?
  7. Lubisz "Titanic"?
  8. Jaki prezent chciał(a)byś otrzymać w nadchodzące Święta?
  9. Kim są Twoi wrogowie?
  10. Jakie 3 rzeczy sprawią, że się uśmiechasz?
  11. Na jaki temat chcesz dowiedzieć się najwięcej?
Najzabawniejsze jest to że na tym blogu zostałam nominowana przez blog który nominowałam na swoim własnym pierwszym Liebster Award XD 
Poza tym bardzo dziękuje za docenienie mojego bloga (choć nie znam powodu).
Nigdy bym sie nie spodziewała że po ponad miesiącu już będę miała coś takiego jak Liebster! Na swoim pierwszym blogu musiałam czekać od paru miesięcy (od sierpnia). 

1 komentarz: